Translate

niedziela, 2 listopada 2014

Schizofrenia pospolita czyli dlaczego jestem złą matka!!!

Dopadło mnie i musze pisac bo inaczej chyba oszaleje! Moje dziecko jeszcze nie przyszlo na swiat a ja juz mam schizofrenie pospolita !!!Jeśli jeszcze raz usłysze jak to cudownie ze jestem w błogosławionym stanie to chyba wyskocze z okna i to znajde jakieś naprawde wysoko położone promissss ! Zaczne od tego ze kocham moja małą córeczke ale nienawidzę , nie znoszę nie cierpię byc w ciazy bryyyyyy może to jest dziwne ale ja chce juz urodzic! Zaraz ale wróćmy do tematu -chcialam pisac o karmieniu piersia a raczej o nie karmieniu ! Bo czy jest cos zlego w tym ze ja nie chce karmic piersia ! I nie mowie ze wogule poprostu stawiam sobie jasna granice trzech miesiecy i na tym koniec , chce odzyskac swoje zycie ! I co mam sobie myslec kiedy wszedzie na okolo , od znajomych , wrogow ,lekarzy , na blogu wszedzie slysze ze jestem Gorsza Matka od innych ! Teraz napisze kilka przykladow zeby nie bylo -
1.Kolezanka/ Osobiscie uwazam ze karmienie piersia powinno byc nakazane odgórnie, przeciesz to jest zdrowe dla twojego dziecka !
2.Lekarka / Nie mnie osadzac czy ma pani racje nie karmiac swojego dziecka i to pani decyzja czy karmic czy nie karmic .Mnie jednak nikt nie musial namawiac na karmienie mojego dziecka . Moze jednak zaproponuje pielegniarke laktacyjna ?
3.Bloog/Nikt mi nie mówił co ma jeść moje dziecko. Jadło tylko piers przez 3 pierwsze lata swojego zycia i jest zdrowe, szczupłe i czyta nawet od tyłu i do góry nogami.

No i co ? Ja sie pytam czy mam juz paranoje .....

  Czy bede gorsza matka ,nie karmiac piersia , czy jest to tak wazne ! Dla mnie to tylko malutki kawalek ukladanki , i mam nadzieje ze dzieki mleku zmodyfikowanemu nadal bede mogla ukladac swoj wlasny obrazek ! I ze pewnego dnia moje dziecko nadal bedzie szczesliwe mimo ze mama przedwczesnie zabrala cycka ! Sa matki co karmia trzy lata z papierosem przy ustach a ja sie pytam czy w tym przypadku to karmienie jest takie cool !!! Czy matka ktora bardzo chciala karmic ale pokarmu nie miala tez jest matka wyrodna czy tylko ja bo nie chce karmic a moze moge ! Czasem mam tak dosc ze klamie poprostu , nie chce mi sie tlumaczyc , przekonywac bo czy warto ?Czy kazda matka musi byc taka sama ? Czy ja musze karmic i czy musze tego sluchac ? A najgorsze jest w tym wszystkim to ze to nie koniec cos czuje ze moje maciezynskie problemy dopiero sie zaczynaja i nie napawa mnie to optymizmem !!!


2 komentarze:

  1. Nic nie musisz. Twoje dziecko, Twoje cycki i sobie sama zdecyduj co, gdzie, kiedy i dlaczego. Nic ludziom do tego jaką jesteś matką (no chyba że jesteś złą, to się socjal zainteresuje ;) ). Pamiętaj Kochana, nikt życia za Ciebie nie przeżyje, a czego byś nie zrobiła, ludzie i tak będą gadać! No, nie daj sobie wejść na głowę i nie skacz w wysokich pięter :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie z Karolina, ale... poczekaj, az urodzisz. Moze cos sie zmieni. Nie pisze, ze powinno, ale wiem jak bylo u mnie. Nie rozumialam, jak mozna karmic dziecko 2 lata, a teraz bym od razu karmila i trzy, gdybym tylko mogla :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń