Translate

wtorek, 26 maja 2015

Nie znosze !

Nie znosze, nie cierpie , nie nawidze!
Tesciowa - Dlaczego to dziecko tak płacze ? Napewno ma kolki! Podnieś ją bo przeciesz sie zaniesie (??????) Trzymaj jej głowe. Nie sadzaj jej jest jeszcze za mała . Przeciesz i tak nie wynosi tych wszystkich sukienek ktore jej ciągle kupujesz ! Dziecko musi mieć czapke! Zimno jej-bo znowu ma czkawke!Nie wystawiaj tak wózka napewno coś ja ugryzie !Ona ma uczulenie pewnie coś zjadlaś (Ja jej juz nie karmie )!Po co ja nosisz !Dziecko powinno spać samo ! Za cienko jest ubrana /zimno jej !Patrz ma potówki (???).Napewno jest jej niewygodnie- dziecko powinno byc ubrane w spiochy . A moje dziecko wciąż się śmieje i szczęście od niej bije - taka za cienko ubrana wcina starte jabłko ( choć to jeszcze za wcześnie ) na dworze ze zsunięte czapka i widzę w jej oczach jak chwyta każda tak ulotna chwile ze mną , jej wyrodna matka i ze mnie kocha mimo tego karygodnego zaniedbania !        

1 komentarz:

  1. Wiem, że to już ponad rok, ale napiszę. Chyba większość babć tak ma...
    Już lepiej w tej kwestii po roku?

    OdpowiedzUsuń